Bezorg service partner.
Wij hebben ervoor gekozen om onze bezorgingen vakkundig uit te laten voeren door PMC (Parkstad Moving Company). Dit is een verhuisbedrijf dat is ingericht op het vervoer van meubels en waardevolle artikelen. We werken reeds meer dan 5 jaar samen op dit gebied, en hebben onze systemen volledig op elkaar ingericht. Zo houden we de lijnen kort. Desgewenst kan er ook met een verhuislift worden bezorgt, vraag hiervoor naar de voorwaarden bij onze verkopers.
Bezorgtijd
Zodra uw bestelling in ons centrale magazijn aangekomen is, ontvangt u van ons een mail met het telefoonnummer van onze bezorgdienst. U kunt dan rechtstreeks met hen een afspraak maken voor de bezorging.
Zodra de bezorgafspraak gemaakt is sturen wij een mail ter bevestiging van de afspraak. Er is dan al een dagdeel met u afgesproken. De bezorgers bellen op de dag van bezorging op het moment dat ze naar u onderweg zijn. Zo proberen wij u zo goed mogelijk op de hoogte te houden van het bezorgmoment. Als gevolg van externe omstandigheden zoals files, pech onderweg of oponthoud tijdens de levering, kan het altijd gebeuren dat het afgesproken tijdstip niet wordt gehaald. De monteur doen hun best dit te voorkomen en komen dezelfde dag u bestelling bezorgen, indien anders wordt afgesproken.
Betaalmogelijkheid bij bezorging
U kunt als uw bestelling geleverd wordt, bij een van de monteurs het resterend bedrag betalen. Dit kan contact of met de pinpas. In het buitenland kunt u enkel contant betalen.
De pinautomaten zijn geschikt voor vrijwel alle binnenlandse en buitenlandse pinpassen, maar deze accepteren geen creditcards. Let wel op uw daglimiet, als u meer wilt pinnen dan uw huidige limiet, moet u dit aanpassen bij uw bank. Het is immers erg vervelend als u niet kunt betalen, er zal dan een nieuwe bezorg afspraak gemaakt moeten worden.
Afhalen
U krijgt een mail wanneer uw bestelling binnen is, hierin staat het telefoonnummer waarmee u een afhaal-afspraak kunt maken. Het is erg belangrijk dat u éérst een afspraak maakt, omdat de goederen binnen komen in ons centraal magazijn. Na de afspraak worden zij pas verzonden naar de betreffende winkel en kunt u ze vervolgens afhalen.
Online bestellingen
Voor bestellingen die via de webshop zijn gedaan hebben we gekozen om met de volgende partijen samen te werken:
-PostNL: voor de kleinere pakketten.
-ophalen in een van onze vestigingen*
*Heeft u producten online besteld, dan kunt u bij het afronden van uw bestelling ervoor kiezen om uw gekozen producten af te halen in een van onze winkels.
Indien u hiervoor kiest krijgt u van ons een bevestigingsmail en bericht als de goederen aangekomen zijn in de gekozen vestiging. Uw bestelling blijft 10 dagen in het afgesproken vestiging liggen.
Waddeneilanden
Bezorging op de één van de Waddeneilanden vallen niet onder onze standaard bezorgmethodes. Meer weten over de mogelijkheden? Neem contact met ons op 045-5754420.